Hüdrauliline esivedu


11/05/2020

Püsiv täisvedu veoautol, nt kallur või ehitus-sadulveok, millega on aeg-ajalt vaja sõita ka maastikul tähendab tavaliselt märkimisväärselt suuremaid soetamis-, hooldus- ning kütusekulusid. Samas vahel on ääretult oluline omada lisa veojõudu roobaste, mudaste või maastikuteede läbimiseks. Selliste nõudlike olukordade jaoks on DAF lisanud CF ja XF 4×2 veokite valikvarustusse automaatselt lülituva hüdraulilise esiveo, mille saab teha aktiivseks armatuurlaual paikneva lülitiga. Kui veok märkab  vedavate tagarataste läbilibisemist, aktiveerub PXP “Paul Xtra Power” automaatselt. Mida suurem on läbilibisemine tagaratastel seda rohkem veojõudu rakendatakse veoauto esiratastele.

Kasutatav kuni IV käiguni

DAF lülitatav esirattavedu on kasutatav I-IV edasikäigul ja I-II tagasikäigul. Kiiruse tõustes üle 20 km/h ja/või V käigu sisselülitumisel PXP deaktiveerub automaatselt. Süsteem aktiveerub uuesti kiiruse langedes alla 20 km/h juhul, kui lisaveojõud on vajalik.

Optimaalse kasutatavuse jaoks ei pea kompromisse tegema.

Esiratastele veojõu rakendamiseks on kummagi ratta rummu sisse paigutatud hüdromootor, mis annab maksimaalsel töörõhul 360 bar pöördemomendi 6,435 Nm. Sellised näitajad kindlustavad optimaalse jõudluse, vastupidavuse ja usaldusväärsuse. Ainulaadseks eripäraks on, et mootoreid käitab hüdropump, mis on kinnitatud otse mootorijõuväljavõtule, säästes kaalu ja ruumi. Sedasama hüdropumpa saab rakendada veoauto pealisehituste, nagu hüdrotõstuk, konkslift, kallurkast jmt käitamiseks. Seetõttu on vaja vaid ühte hüdropaaki – samuti säästes kaalu ja ruumi.

Uue PXP süsteemiga demonstreerib DAF taaskord oma võimekust pakkuda optimaalseid lahendusi igale transpordivajadusele. DAF-i iserakenduv esirattavedu annab selged eelised jõudluse, kaalu ja raami komponentide paigutusruumi osas.

Rohkem informatsiooni saad küsida meie müügimeeskonna käest! Kontaktid leiad siit!