Uudised


Hoolitse oma raudvara eest

12/11/2020

EURO 4/5 eripakkumised - hoolitse oma raudvara eest. VAATA LÄHEMALT!

Loe edasi

DAF keskuste tööst seoses suurenenud COVID-19 levikuga

12/11/2020

Hea klient ja koostööpartner!
Seoses koroonaviiruse (COVID-19) suurenenud levikuga Eestis ja võttes arvesse Vabariigi Valitsuse korraldusi ning soovides hoida meie töötajate, klientide ning koostööpartnerite tervist, juhime tähelepanu ennetavatele meetmetele. Anname endast parima tekkinud olukorras ning meie keskused Tallinnas, Tartus ja Pärnus jätkavad oma tööd tavapärases rütmis. Küll aga palume valmis olla, et suhtlus või tellimuste täitmine võib võtta tavapärasest kauem aega. Kõige tähtsam on praeguses olukorras vähendada viiruse leviku tõttu tekkivaid ohte inimestele. Viiruse leviku pidurdamiseks palume kõigil klientidel ja koostööpartneritel, kes meie keskuseid külastavad, kanda maski, jälgida 2 + 2 reeglit, hoida distantsi ning järgida hügieeninõudeid. Samuti palume kaaluda meie esinduste külastamise edasilükkamist juhul, kui olete viibinud viimase kahe nädala jooksul koroonaviiruse riskipiirkonnas või kogenud tunnuseid, mis on iseloomulikud külmetushaigustele. Võimalusel palume Teil oma  remondi- ja hooldustööde tellimused edastada meile e-kirja teel. Nii enda meeskonna kui ka oma klientide tervise kaitsmiseks on kõikide meie esinduste kliendialadel nähtaval kohal desinfitseerivad puhastusvahendid. Kliendiooteala kasutamine on piiratud ning puudub võimalus remonti või hooldusesse toodud sõiduki valmimist meie keskuses oodata. Sellest tulenevalt palume korraldada autojuhtide transport. Täpsustavate küsimuste korral on valmis meie töötajad Teid abistama ka telefoni teel. Kõik vajalikud kontaktid leiate meie kodulehelt. Rohkem infot koroonaviiruse kohta leiate Terviseameti kodulehelt. Hoiame ennast ja enda ümber olevaid inimesi! Lugupidamisega Truck Trading Estonia OÜ meeskond

Loe edasi

Van Hool’i uus süsteem CAPS

06/11/2020

2020 aasta kevadel tutvustas Van Hool oma uut süsteemi Future-Proof, et vältida Covid-19 levikut turismibussides ja maksimeerida nii juhi kui ka reisijate tervise ohutust. Vastavad lahendused on saadaval nii uutel kui ka juba kasutuses olevatele sõidukitele. Tänaseks teeb Van Hool ühe sammu veelgi edasi, pakkudes kasutatud siseõhu aktiivset puhastamist: Van Hool CAPS (õhu puhastamise süsteem). Van Hool CAPS kasutab aktiivsete filtritega filtrielemente, mis on integreeritud sõidukisse. Sõltuvalt Van Hooli turismibussi mudelist on ringlusesse võetava õhu sissevoolu jaoks neli või kuus sellist filtrielementi. Igal uuel Van Hooli bussil on standardvarustuses võimas ringlussevõtu süsteem, mis suudab värskendada õhu igas siseruumis vähem kui ühe minutiga. Nagu öeldud- saab CAPS-i installeerida kõikidele Van Hool EX, TX või TDX mudelitele, samuti  pakutakse seda võimalust ka teistele (k.a kasutatud) Van Hool turismibussidele. Seejuures tuleb arvestada, et see nõuab salongis oluliste muudatuste tegemist (mis  puudutab näiteks pagasiriiulit või filtrielementide korpuseid). Antud tööd saab teostada ainult Van Hool ametlikus järelteeninduses või mis tahes akrediteeritud (Premium) teeninduspartneri juures. Süsteemi installimine võtab tavaliselt aega umbes ühe tööpäeva. Lisainformatsiooni uue süsteemi ja hindade kohta saad küsida Markolt! Veelgi enam- vaata ka infolehte SIIT!

Loe edasi

Fleet Truck of the Year

19/10/2020

DAF XF krooniti mainekal Briti autotranspordiauhindade jagamisel teist aastat järjest tiitliga ’’Fleet Truck of the Year’’. Tiitel on XF-sarjale kolmas viie aasta jooksul ja DAF-ile 19. alates auhinna väljaandmise algusest 1986. aastal. Kuna auhinna hindamiskomisjon koosneb mõjukatest suurt veokiparki omavate transpordiettevõtete esindajatest, siis peetakse auhinda sageli Ühendkuningriigi transpordisektori kõige olulisemaks tiitliks. DAF XF-i kiideti suurepärase hinna ja kvaliteedi suhte poolest. Lisaks toodi välja parim vedrustus ja juhtide poolt antud positiivne tagasiside. Samuti mainiti suurepäraseid kütuseökonoomiaomadusi, head varuosade kättesaadavust ning madalaid hoolduskulusid. Turu parim kasutusaeg Auhind annab täiendavaid tõendeid selle kohta, et turu parima kütusekulu ja tööajaga on XF paljude juhtivate suurte veokiparkidega transpordiettevõtete jaoks eelistatud pikkade ja raskete veoste veoauto. Autojuhid kiidavad kabiini konkurentsitut mugavust, sealhulgas klassi parimat voodit, suurepärast juhtimisasendit ja kabiini avarust. ’’XF täidab kõik ootused" "Pealkiri rõhutab seda, mida me juba teame: meie XF on parim lahendus kõigile transpordiettevõtjatele, kes otsivad turu parimat kaugsõidu- või raskeveokit", ütles turundus- ja müügijuht Richard Zink ja DAF Trucksi juhatuse liige. "Meie lipulaev täidab kõik ootused iga ettevõtte jaoks - töökindlus, tõhusus, juhi meelepärasus - mida toetab veoautotööstuse suurim ja parim edasimüüjate võrk ja müügijärgsete teenuste programm."

Loe edasi

Knapen Trailers EXSIDE ja Trailer Innovation Award 2021

05/10/2020

"Külgustega liikuvpõrand haagis peaks pakkuma tenthaagisega sama ligipääsetavust". 2016. aastal käivitatud eriprojekti väljakutseks ja veendumuseks oli luua liikuvpõrand haagise arendamine külgustega haagiseks ilma keskmise tugipostita. Pärast nelja aastat kestnud intensiivseid arendustöid ja katsetamisi esitleme uhkusega tulemust: EXSIDE - tõestatud paindlikkus. Veelgi enam, Knapen Trailers EXSIDE on kroonitud teedrajava ja uuenduslikkuse eest ’’Trailer Innovation Award 2021’’ võitjaks. Žürii koosnes viieteistkümnest erinevast tööstusharu eksperdist. EXSIDE'i peeti revolutsiooniliseks, kuna uuenduslik kontseptsioon on kõigist olemasolevatest külgustega liikuvpõrand haagistest parem. Komisjon kiitis laadimislaiuse kasvu ning tõstetavat küljetala, mis loob muljetavaldava lisakõrguse (300 mm). Kogu Truck Trading Estonia ning Knapen Trailers tiim soovib žüriid selle märkimisväärse tunnustuse eest tänada! Loe rohkem siit! [video width="2048" height="872" mp4="https://www.tte.ee/wp-content/uploads/2020/10/The-EXSIDE-Winner-of-the-Trailer-Innovation-Award-2021-1.mp4" autoplay="true"][/video]

Loe edasi

DAF Trucks pälvis maineka auhinna

22/09/2020

Rahvusvaheline tunnustus silmapaistva disaini ja innovatsiooni eest DAF CF ja XF mudelivalikud võitsid oma silmapaistva disaini ja innovatsiooni eest maineka rahvusvahelise Good Design Awards’i ’’Autode ja transpordi tootedisaini’’ kategoorias. Žüriisse kuulus vähemalt 55 Austraalias asuva Good Design Award organisatsiooni liiget. Iga-aastane Good Design Awards on üks vanimaid ja mainekamaid rahvusvahelisi disaini ja innovatsiooni auhindu, mille ajalugu ulatub aastasse 1958. Alates praeguse põlvkonna LF-, CF- ja XF-veokite kasutuselevõtust pälvis DAF auhindu üle kogu maailma, sealhulgas tiitlid nagu  International Truck of the YearFleet Truck of the Year, Green Truck of the Year ning Construction Truck of the Year. Auhinnatud CF- ja XF-sarja tutvustas DAF Trucks Austraalia turul tänavu märtsis. „Positiivne mõju ettevõtlusele ja keskkonnale” The Good Design Awards žürii kiitis DAF-i veoautosid CF ja XF järgmiste sõnadega: „DAF on seadnud uue stiili antud valdkonna veoauto stiilile, funktsioonidele, ohutusele, jätkusuutlikkusele ja jõudlusele. Uuendusliku mõtlemise tulemuseks on veoauto, millel on positiivne mõju nii lõppkasutajale, ärile kui ka keskkonnale. Disain pakub nutikat kombinatsiooni aerodünaamilisest stiilist ja funktsioonidest ning jõuülekande täiustustest, mis on andnud keskkonna jaoks puhtama, kuid samas parema jõudlusega sõiduki. " Täispikka artiklit saab lugeda siit! Palju õnne meile ja DAF Trucks'ile!

Loe edasi

Uus DAF Connect rakendus

06/08/2020

DAF on välja tulnud uue DAF Connect rakendusega, mis on loodud spetsiaalselt juhtidele. Vastav DAF Connect rakendus on samanimelise teenuse laiendus seal pakutavatele toodetele ja teenustele. Sealt võib leida mitmeid kasulikke funktsioone nagu näiteks ECO Score Report’i ja sõnumiedastamise funktsiooni. Tänu sõnumiedastamise funktsioonile saavad autopargi haldajad läbi DAF Connect portaali juhtidega otse suhelda. Mis veelgi tähtsam, juhid saavad kasutada Eco Score Report funktsiooni, et analüüsida ning parandada enda sõiduomadusi. Aplikatsioon on tasuta allalaetav Google Play poest ning juba varsti ka App Store’st. Rohkem informatsiooni DAF Connect’i kohta leiad meie kodulehelt või võttes ühendust Raimondiga (kontakti leiat siit).

Loe edasi

Täiustatud AEBS hädapidurdussüsteem DAF veoautodel

19/06/2020

Alates käesoleva aasta oktoobrist on enamus uute DAF veoautode standardvarustuses täiustatud AEBS hädapidurdussüsteem AEBS-3. ACC (adaptiivne püsikiiruse regulaator) jälgib eesolevat liiklust ja reguleerib veoauto kiirust automaatselt, et säilitada ohutu vahemaa. Turvasüsteemid FCW ja AEBS aitavad juhtidel ära tunda ja reageerida ohtlikele olukordadele, mis võivad põhjustada tagant otsasõidu. Helisignaalide, visuaalsete hoiatuste ja taktiilsete hoiatuste (vibreerivad pidurdusimpulsid) abil annab süsteem juhile märku reageerida võimalikule peatsele kokkupõrkele. Vajadusel rakendab süsteem pidureid tagant kokkupõrke ohu vähendamiseks, pannes põlema ka pidurituled. AEBS-3 süsteemil on täiustatud objektide tuvastamine, parem objektide filtreerimine ja veoauto suurem aeglustus, kui tuvastatakse kokkupõrke oht. Kui juht on tähelepanematu ohtlike olukordade suhtes, siis rakendab süsteem automaatselt osalise ja mõnel juhul isegi täieliku pidurduse, et vähendada veoauto ees liikuva või seisva objektiga kokkupõrke võimalust. Ettesuunatud, ülitäpne kahe kiirega radar, tuvastab veoauto positsiooni ja kiiruse võrreldes teiste läheduses olevate sõidukite või objektidega – olgu need siis liikuvad või paigalseisvad. Seda  isegi halva nähtavusega rasketes ilmastikutingimustes nagu vihm või udu. Klassi parim pikamaaradar, pikima tuvastusulatusega kuni 250 m,  võimaldab ära tunda potentsiaalsed kriitilised olukorrad ning 120˚ vaateväli võimaldab olukordi varakult vältida. Hädapidurdussüsteem töötab koos veoauto pidurdus- ja stabiilsuskontrollisüsteemidega, et vältida sõiduki juhitavuse kadu. See jääb tööle isegi siis, kui ACC või AEBS on välja lülitatud, seega töötab see ka sellisel juhul kui juht seda kõige rohkem vajab. Ennetades õnnetusi ning aidates vältida surmajuhtumeid, vigastusi ja õnnetustega seotud kulusid optimeerib süsteem ka veoautode töö- ning kauba tarneaega. Kahjuks pole kokkupõrke leevendamise tehnoloogia täiuslik: mõnikord annab süsteem hoiatusi olukordades, milles juht saab aru, et ilmtingimata ei ole kokkupõrkeohtu. Testid on näidanud, et uue radariga on “valehoiatuste” arv märkimisväärselt vähenenud. Nagu praegusegi AEBS / ACC süsteemi puhul, põhjustab radari katmine või varjamine süsteemi alatoimimist. Seetõttu peab radari kate olema kogu aeg puhas ja katte värvimine või radari mis tahes varjamine on keelatud. Numbrimärgi paigaldamisel tuleb hoolikalt jälgida uue radari suuremat jälgimisnurka. Veelkord: FCW ja AEBS on juhiabisüsteemid. Need ei ole ette nähtud ega suuda asenda inimest veoauto roolis. Juht peab alati kasutama ohutut sõidustiili, kuna veoauto ohutul kasutamisel on just juht kõige olulisem ja määravam element.

Loe edasi

Jäätmete taaskasutaja Renewi tellis DAF-ist veel 200 veoautot

05/06/2020

Euroopa juhtivaid jäätmekäitlusettevõtteid Renewi sai oma kasutusse esimesed veoautod 200st hiljuti tellitud DAF veoautost, mida hakatakse kasutama Beneluxi piirkonnas. Rahvusvahelise jäätmete taaskasutajana on Renewi veoautopargi uuendamise eesmärk veelgi vähendada oma tegevuse mõju keskkonnale. Renewi valis DAF veokid, kuna lisaks madalatele ekspluatatsioonikuludele, uuenduslikele tehnoloogiatele ja ettevõtete pikaajalisele partnerlusele on DAF-il väga lai veokikonfiguratsioonide valik. Viimati tarnis DAF Renewile kaheksateist kuud tagasi 250 veokit. 200 nüüd tellitud veoautot DAF CF tarnitakse Renewi Hollandi ja Belgia filiaalidesse. Tellimuses on 193 mitmesuguste pealisehitustega varustatud veoautot. Suuremale osale šassiidest on paigaldatud tagantlaetav prügikogur, kuid tellimuses on ka šassiid, millel on konkslift või skiploader (liftdumper), osadel neist kabiini taga hüdrokraana maa-aluste konteinerite tühjendamiseks. Viimasena mainitud veoautod on varustatud hiljuti esitletud 10-tonnise esiteljega, mis suurendab veoauto kandevõimet. Tellimuses on ka 7 CF sadulveoautot, mis hakkavad vedama Beneluxi riikides jäätmekäitluses kasutatavaid kallur-poolhaagiseid ja liikuvpõranda-poolhaagiseid. Renewi ja DAF on teineteise kogemusele toetunud juba pikki aastaid. Kui DAF tugineb oma jäätmematerjalide säästlikul sorteerimisel Renewi teenustele, siis 2400 veoautost koosneva veeremipargiga Renewi kasutab peamiselt DAF-i veoautosid. Meinderdjan Botman, Renewi tööstusjäätmete Hollandi üksuse tegevdirektor: „Ettevõttena usume, et väga oluline on minimaliseerida oma ökoloogilise jalajälje suurus. DAF-i veoautod toetavad meie ambitsiooni eraldada võimalikult vähe heitgaase.“ Loe orginaalartiklit siit!  

Loe edasi

Hüdrauliline esivedu DAF veoautodel

11/05/2020

Püsiv täisvedu veoautol, nt kallur või ehitus-sadulveoauto, millega on aeg-ajalt vaja sõita ka maastikul tähendab tavaliselt märkimisväärselt suuremaid soetamis-, hooldus- ning kütusekulusid. Samas vahel on ääretult oluline omada lisa veojõudu roobaste, mudaste või maastikuteede läbimiseks. Selliste nõudlike olukordade jaoks on DAF lisanud CF ja XF 4x2 veoautode valikvarustusse automaatselt lülituva hüdraulilise esiveo, mille saab teha aktiivseks armatuurlaual paikneva lülitiga. Kui veoauto märkab vedavate tagarataste läbilibisemist, aktiveerub PXP “Paul Xtra Power” automaatselt. Mida suurem on läbilibisemine tagaratastel seda rohkem veojõudu rakendatakse veoauto esiratastele. Kasutatav kuni IV käiguni DAF lülitatav esirattavedu on kasutatav I-IV edasikäigul ja I-II tagasikäigul. Kiiruse tõustes üle 20 km/h ja/või V käigu sisselülitumisel PXP deaktiveerub automaatselt. Süsteem aktiveerub uuesti kiiruse langedes alla 20 km/h juhul, kui lisaveojõud on vajalik. Optimaalse kasutatavuse jaoks ei pea kompromisse tegema. Esiratastele veojõu rakendamiseks on kummagi ratta rummu sisse paigutatud hüdromootor, mis annab maksimaalsel töörõhul 360 bar pöördemomendi 6,435 Nm. Sellised näitajad kindlustavad optimaalse jõudluse, vastupidavuse ja usaldusväärsuse. Ainulaadseks eripäraks on, et mootoreid käitab hüdropump, mis on kinnitatud otse mootorijõuväljavõtule, säästes kaalu ja ruumi. Sedasama hüdropumpa saab rakendada veoauto pealisehituste, nagu hüdrotõstuk, konkslift, kallurkast jmt käitamiseks. Seetõttu on vaja vaid ühte hüdropaaki - samuti säästes kaalu ja ruumi. Uue PXP süsteemiga demonstreerib DAF taaskord oma võimekust pakkuda optimaalseid lahendusi igale transpordivajadusele. DAF-i iserakenduv esirattavedu annab selged eelised jõudluse, kaalu ja raami komponentide paigutusruumi osas. Rohkem informatsiooni saad küsida meie müügimeeskonna käest! Kontaktid leiad siit!  

Loe edasi